بازگشت به دهه ۹۰ | برای عید ۱۴۰۳ چه تپیی بزنیم که جذاب باشیم

فراموش نکنید که رنگ کرمی در میان طرح‌های مناسب برای بهار آینده بیش از حد به چشم می‌خورد؛ دقیقا رنگی بین رنگ لیمویی و زرد قناری که به آن هلویی هم می‌گویند و بسیار خاص و جذاب است.
بازگشت به دهه ۹۰ | برای عید ۱۴۰۳ چه تپیی بزنیم که جذاب باشیم
کد خبر : ۵۳۵۸۹

خبرگردون | با نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی بسیاری از برند‌های معروف جهانی به سراغ طرح‌های نوین خود برای زمستان و بهار آینده رفتند. ایرانی‌ها هم به‌زودی باید خود را برای سال نو و تعطیلات نوروز آماده کنند؛ به همین دلیل سعی داریم تا لباس‌های ترند را برای بهار آینده به شما معرفی کنیم.

به گزارش سایت realsimple، اگر سری به طراحی‌های جدید بزنید متوجه می‌شوید که سال ۲۰۲۴ برای طراحان مد اروپایی، سالی سرشار از رنگ‌های شاد و جذاب است. شاید بعد از گذارندن چند سال وحشتناک به‌خاطر اپیدمی کووید ۱۹ که همگی به خانه‌هایشان پناه برده بودند، اکنون طراحان مد در سرتاسر جهان می‌خواهند با ارائه لباس‌های شاد، سرزندگی را به جهان بازگردانند.

خبر خوشحال‌کننده آن است که لازم نیست برای بهار آینده هزینه‌های سرسام آور داشته باشیم چرا که با استفاده از لباس‌های که در کمدهایتان هست، می‌توانید مُدی مطابق روز داشته باشید. کارشناسان مد و لباس می‌گویند، بسیاری از طراحی‌های که برای سال ۲۰۲۴ ارائه شده، از لباس‌های دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده است.

بازگشت به دهه ۹۰ | برای عید ۱۴۰۳ چه تپیی بزنیم که جذاب باشیم

متخصصان صنعت مد هم بر این باروند که این صنعت اکنون در حال تجربه سبک‌های غیررسمی است. نیکی انگلیش، طراح لباس و مد با بیش از 15 سال تجربه در این صنعت، می‌گوید: «به دنبال آماده‌سازی لباس‌های خود و تغییر آنان برای بهار آینده باشید زیرا طراحان مد دوباره به سراغ کت و شلوارهای روشن‌رنگ رفته‌اند و بازگشت به سبک‌های کلاسیک بسیار مملوس است.»

یکی دیگر از سبک‌های درنظر گرفته شده برای بهار آینده پوشیدن لایه‌لایه لباس‌های خنک است و زنان جوان می‌توانند دوباره به سراغ شلوارهای گشاد با شومیز بروند. حتی دختران می‌توانند با پوشیدن دامن‌های رنگارنگ، تیپی مطابق روز داشته باشند.

یکی از طراحان مد می‌گوید، از آنجایی که اکثر طراحی‌ها برای بهار آینده بدین گونه است که چند لباس باهم استفاده شود؛ مانند پوشیدن شومیز با کت بهاری و یا استفاده از جلیقه، بهتر است در انتخاب پارچه دقت کنید تا در تابستان داغ آینده، بیش از حد عرق نکنید.

یکی دیگر از ترندهای جذاب برای بهار آینده، پوشیدن لباس‌های گلدار است. بنابراین طراحان دوباره به سراغ پارچه‌های مانند ژاکارد رفته‌اند و از آنان برای طراحی لباس‌های مجلسی و رسمی حتی طراحی کت‌های زنانه استفاده کرده‌اند.

بازگشت به دهه ۹۰ | برای عید ۱۴۰۳ چه تپیی بزنیم که جذاب باشیم

فراموش نکنید که رنگ کرمی در میان طرح‌های منلسب بهار آینده بیش از حد به چشم می‌خورد؛ دقیقا رنگی بین لیمویی و زرد قناری که به آن هلویی هم می‌گویند و بسیار خاص و جذاب است. این رنگ را می‌توانید با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف ست کنید و به همین دلیل بسیاری از لباس‌های قدیمی شما، دوباره قابل استفاده خواهند شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر